Tisdag.

Igår var jag på BM-besök och allt var som vanligt bra med prinsessan i magen.
Skriver lite siffror här så jag kommer ihåg till nästa besök.
Blodtryck 110/65.
Blodsocker 6.2.
Blodvärde 120.
Bebis hjärtslag 145-150.
Sf-mått 28.
Så allt såg mycket bra ut, hon trodde inte att jag hade början till havandeskapsförgiftning.
Eftersom alla mina värden är så fina.
Det som hände i fredags var nog helt enkelt stress.
Skönt!

Efteråt så åkte jag och Mamma till mormor och fikade.
Som vanligt så pratar hon bara om Baris.
Igår så fick hon prata med honom i telefon, behöver jag säga att hon blev överlycklig?
Haha, han med för den delen.
"Du måste komma hit, jag längtar efter dej."
Hon är så söt mormor, men vääääldigt glömsk.

Nehe, nu ska jag gå ut en sväng.

Puss puss.

Seni seviyorum Askim.
8 gün kaldi:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0