Arg, arg, ARG.

Vet inte vad det är med mej vissa dagar, ibland tar hormonerna över helt.
Och det är ingen bra sak.
Sånna här dagar borde jag inte vara tillåten att släppas ut bland folk.
Har nyss skällt lite på min pojkvän, utan anledning.
Han tror nog att det är något allvarligt fel på mej ibland.
Men jag blir bara så förbannad på allt ibland.
Varför ska vi behöva bo 300 mil ifrån varandra?
Varför ska jag behöva gå igenom det här själv?
Varför ska han ha ett glassigt jobb i Alanya medan jag sliter som en galning på mitt?
Eller jag vet att hans jobb inte är så jäkla glassigt men ändå.
Sen blir jag så jävla avundsjuk på alla andra som är gravida som sitter hemma och har myskvällar med sina sambos, äter god mat ser på filmer.
Istället får jag ligga hemma om nätterna och oroa mej för att han inte har rymt med en ryss eller nåt annat skabbigt.
Ne fy fan säger jag bara.

Nu har jag fått avreagera mej lite.
(Ta inte det här inlägget så seriöst. hmm.)

Ska väl gå ut i det "underbara" vädret nu.

Hej hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0