Då var det stopp..

Idag på jobbet blev jag jättekonstig.
Det började blixtra framför ögonen, kunde inte fokusera med blicken, jag såg knappt något.
Det kändes ungefär som en riktigt fylla, riktigt obehagligt.
Så jag fick lägga mej ner, och mina arbetskamrater skickade hem mej.
Kom hem och sov i 3 timmar, 3 drömlösa timmar för 1 gångs skull.
Förmodligen så var det min kropp som sa ifrån idag, kanske inte är superbra att jobba 8 dagar i sträck?
Ne, nu ska jag ta och lugna ner mej och tänka på mej själv och bebisen.

åker nog den 9:e ändå.
Bra mycket billigare den dagen.
Så jag blir borta 2 veckor den här gången, sen så kommer förhoppningsvis älskling till mej så fort som möjligt.

Sov gott!
Det ska jag göra.

Seni seviyorum Askim.


Kommentarer
Postat av: Miss F1

Ta hand om er stumpan. Sov gott och dröm fina drömmar. Eller skit i att drömma nåt, det är skönt det med! ;) Puss och kram!

2010-05-29 @ 01:25:41
URL: http://sickitellyou.blogspot.com
Postat av: Hanna

Tack, det ska jag göra nu:)

Hoppas att du och Miss F2 har det bra!

Saknar att läsa om eran vardag..

Blir det nåt Turkiet för eran del i år?

Puss & Kram

2010-05-29 @ 15:02:27
URL: http://hannaottey.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du... om det börjar blixtra framför ögonen igen så måste du åka till din barnmorska eller sjukhuset!



Det kan vara ett tecken på havandeskapsförgiftning och det kan vara farligt om det inte behandlas...



Jag fick det när jag väntade Emre och ilyas och det började precis så, med flimmer framför ögonen.

Efter det blev jag sjukskriven ända fram till förlossningen.



Så, åk in om det händer igen!



Puss och kram!

2010-05-29 @ 19:08:22
URL: http://guzelicious.se
Postat av: Hanna

Jo jag vet ju det, därför blev jag så himla rädd.

Men tog blodtrycket på jobbet och det var precis som vanligt.

Förhoppningsvis så var det "bara" en reaktion på stress. Har inte kännt mej konstig sen dess iaf.

Ska till min barnmorska på måndag och då får hon kolla upp det lite närmare.

Men tack så mycket för omtanken:)

Hoppas du och dina killar har det bra!

När var det ni skulle åka ner till Turkiet förresten?



Puss & Kram!

2010-05-29 @ 23:02:48
URL: http://hannaottey.blogg.se/
Postat av: Jenny

Halloj,



Skönt att allt var bra hos bm idag... svarar här för jag såg ditt svar här :)



Vi åker ner den 14:e Juli... så det är några veckor kvar :) Längtar som tusan...



När åker du ner? Och hur länge stannar du?



kram kram

2010-06-01 @ 22:51:25
URL: http://guzelicious.se
Postat av: Hanna

Ja nu är jag lättad:)

Åker nästa onsdag och stannar i 2 veckor.

Förstår att du längtar! Bor ni på hotell eller har ni egen lägenhet?

Jag har börjat bli lite nervös nu, känns inte så jättekul att flyga så här sent i graviditeten, men bm har ju sagt att det är helt okej.

Så det är väl bara att dra på sej stödstrumpor och klunka vatten:)



Kram

2010-06-01 @ 23:01:04
URL: http://hannaottey.blogg.se/
Postat av: Jenny

Halloj igen,



Vi har en egen lägenhet i Alanya där vi kommer bo.



VI köpte den November -08, och vi har inte varit där sedan dess... så det blir första semestern där.. förra året köpte vi ju radhus här i sverige som vi renoverade och det tog oss hela sommaren och semestern att bli klara så det blev inte nån utlandssemester då.

Men i år blir det semester till 100%... det ska bli så skööööönt!!



kramar Jenny

2010-06-02 @ 20:33:42
URL: http://guzelicious.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0