Fredag.

Varför är jag så otrolig trött?
Det är som om all energi jag laddat nere hos älskling försvann när jag klev av planet i Jönköping.
Jag vill bara sova, sova, sova!
Och vakna upp om en sissodär 4 veckor.
Men samtidigt är jag rastlös, därnere har jag alltid nåt att sysselsätta mej med.
Här? nada.
Och varför måste det vara så jäkla kallt?
Blåsigt?
molnigt?
Jo jag vet, nu börjar mitt eviga klagande igen.
Men det är väl bara att härda ut dom här 4 veckorna.

Imorrn börjar jag att jobba lite smått, det ska bli skönt.
Det får dagarna att gå lite snabbare.

Men vet ni vad?
Vi har fått tid för intervju nu!
28 juni ska Baris vara i Ankara.
Sen tar det förhoppningsvis bara ett par veckor till och sen är det klart:)
Känns jättebra och skönt att vi slapp vänta så länge.

Nu ska jag ta ett varv med dammsugaren.
För som Jossan sa häromdagen,
det luktar sommarstuga härinne.
Inte så konstigt när ingen varit här på 1 månad.


Puss på're Älskling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0