Hoppa i sjön.

Det är något jag känner för att göra ibland.
Nevars, men vissa dagar kan man vara utan.
Det här är en sån dag.
De allra flesta dagarna är sånna när jag är här om jag tänker efter.
Varför ska jag vara här när jag bara mår så dåligt här?
Bara gråter, deppar och knappt går ur sängen på morgonen.
Sen så får jag dåligt samvete för att jag vet att bebisen känner av mitt humör.
Då gråter jag för det istället.

Fan, jag önskar bara att jag kunde säga upp allt jag har här, sälja allt utav värde och bara dra.
Nej, jag orkar inte det här mer.
Imorgon ska jag som sagt till min barnmorska.
Jag kommer förmodligen att bryta ihop där också.

Det här var verkligen inget upplyftande inlägg.
Men å andra sidan är jag inte en speciellt upplyftande person för tillfället.
Det är inte speciellt kul att vara gravid, speciellt inte när man är ensam.
Saker och ting blir inte bättre när man har en tjurskallig pojkvän heller.
Det känns som att jag har nog med att kontrollera mina egna humörsvängningar.

Funderar på om jag ska ta en promenad.
Jag har suttit inne hela dagen och väntat på att Baris ska komma till msn.
Men han verkar ju inte ha tid så.

Återkommer imorrn, förhoppningsvis så är jag på bättre humör när jag har lyssnat på mitt barns hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0