Men så himla nödvändigt.

Här sitter jag nu klockan är över 4 och jag är livrädd.
Vaknade av en smäll för typ 40 minuter sen.
Det lät som om någon försökte att krossa mitt fönster.
Fattar inget först, eftersom att jag sov.
Men när jag går upp och kollar så har nån kastat nåt vitt på mitt fönster, ser ut som mjölk.
"Mjölkbomb"(?!), har folk inget viktigare för sej en lördagsnatt?
Tydligen inte, dom vill bara skrämma folk halvt ihjäl.
Iaf så sitter jag här i min soffa nu, alldeles för rädd för att somna om, nu vet jag ju hur lätt det skulle vara att bryta sej in här.
För er som inte vet så bor jag på första vånngen i ett 1600-talshus.
Här är det inga vanliga fönsterrutor som det är i vanlliga hyreshus, utan den mer tunnare varianten.
Ne, jag ska införskaffa galler på fönstrena.
Sånt som dom har i Turket på första våningen, då behöver man inte vara rädd för att nån ska ta sej in iaf.
Nu sitter jag och väntar på att det ska bli dagsljus så att jag vågar somna om.
Dröjer kanske en kvart till.

Undrar om den/de som gjorde det här vet vem jag är eller bara var ute efter att jävlas med nån.

Önskar att Baris var här, då jävlar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0