Hon står ju!

Igår när vi hade lite myskväll, jag och Aylin så förvånade hon mej genom att ställa sej upp!
Hon blev ganska så förvånad själv och sa,
OOOOOOOO och flaxade med armen som var ledig.
Hahaha, älskade gullunge :)

Bildbevis, jättedålig mobilkamera.





Nu har vi även sålt Aylin's Brio Sing,

Istället har vi köpt en Brio Spin, som vi hämtar på måndag.

Skitsnygg, tycker vi, eller jag rättare sagt! :)

Himla skillnad från den vi har nu, liggdelen var kanon men gillar inte alls sittdelen som är till Sing.
I den här nya så är det nästan fullt liggläge med en stor och bra sufflett!
Supernöjd är jag!
 Aylin också:)
Baris bryr sej inte.. haha.
Han intresserar sej inte för sånt, han är mer intresserad av senaste drinkshakern.

Fortfarande lite hängig så det blir lugnt idag, planer om Stockholm nästa helg. Barnens dag i Turkiet och det firas däruppe.
Så vi får se :)
 
Ha en bra helg!

Pussss.


Kommentarer
Postat av: angelica

Hehe roligt, vi ska till sthlm på fredag.. Men vi ska upp och hälsa på en kompis till Daniel.. Kul att hon står upp=)

2011-04-10 @ 21:18:04
URL: http://minbebis.com/blogg/mammatillvince
Postat av: emma - 19årig mamma till hugo :)

kul med ny vagn, snygg var den! :)



roligt att du äntligen kommenterade då och tack för boktipset, ska kolla upp :)



och aylin är ett så fint namn, fanns en tjej i skolan som hette det när jag var liten som var supersöt :)



kram!

2011-04-20 @ 23:40:41
URL: http://emmasc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0