Konsten att ta sej ut.

Vet att många mammor känner igen sej i det..
Jag har legat deckad hela helgen i kräksjukan, himla lyckat att den slog till när Baris var borta.
Så vi har varit hemma hos mammsen i helgen.
Det enda som är positivt med kräksjukan är att jag gått ner 2,5 kilo.
Endast 4,5 kilo kvar till målvikt.

Det är med att komma ut om dagarna är verkligen inte lätt.
Det ska stämma in med Aylins mattider, sovtider "gnälltider"..
Just nu ska hon ammas 1 gång i timmen också, för att öka på mjölkmängden.
Hade knappt nån mjölk alls i helgen för jag var helt uttorkad.
Ändå fick jag ligga och amma mellan spyattackerna.
Fyyy, så hemskt!
 Men vad gör man inte för sina barn.
Bröstmjölken ger ett visst skydd mot maginfluensan, och änsålänge har Aylin klarat sej.

Nu är det visst matdags igen, sen SKA vi hinna med en promenad.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0