Aylin älskar vatten.

Inte att bada, det hatar hon för tillfället.
Men att dricka vatten.
Så fort hon sitter i mitt knä och hon ser att jag dricker vatten så försöker hon att ta mitt glas.
Så igår när hon försökte så fick hon prova.
Och oj vad gott det var.
Så idag har vi invigt hennes pipmugg, hon är så duktig håller den alldeles själv.
Min stora tjej!


En sån här är det.


Blev ingen massage idag, trodde att Aylin hade förkylning på g och sen var det typ snöstorm ute.
Ovanligt? inte ett dugg..
Så det blev en sväng till Sofi, hon bor bara 500 meter bort så det blev en kort promenad.

Imorrn kommer Anna och på kvällen blir det middag hos mammsen.
Så det blir nog bra.

Nu ska jag ta hand om en grinig Aylin.
Hej sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0