Trettondagen.

Och sista dagen på den här Julen, känns lite sorgligt tycker jag.
Så himla mysigt med alla ljus hemma och alla mysiga filmer på tvn.
Idag har vi inte gjort ett dugg, Aylin har varit gnällig mestadelen av dagen, tänder på G tror jag.
Ikväll ska vi hem till Anneli och Sofi och äta lite god mat med dom.
Ska bli trevligt.
Skojigt att ni kommenterar förresten:)



Morgonmys i soffan.

Och så blev det jobbigt att sitta..


Världens sötaste! (Om ni undrar va det är för fläckar så är det dregel, haha.)

Vårat Snyggo:P

Nehepp, kanske ta och sminka till sej lite.

Ses!




(Och Anna det vore jättekul om du kom nästa vecka!
Vi kan varenda dag förutom onsdag.)


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja men va bra, jag hör av mig till veckan då :)

Puss & Kram

2011-01-07 @ 10:25:47
URL: http://annfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0