Ny vecka.

Vi är snart inne i mitten av maj, var tar tiden vägen?
Nu går det lite för fort tycker jag.
Jag börjar ju jobba om 4 veckor.
Och det här projektet med att sluta amma går inget vidare.
Speciellt nu när Aylin är så otroligt svårsövd, hon kan aldrig varva ner.
Jag vet liksom inte hur jag ska göra utan amningen och Baris är ju aldrig hemma på veckorna så han kan ju inte ta henne heller.
Vi får väl se 1 juni när han tar sin pappaledighet om vi kan få någon ordning på allt.
Struntsamma det ordnar sej på nåt sätt.

Nu är det iaf ny vecka och har inte en endaste plan faktiskt.
Mer än att fortsätta försöka att bli av med ett par kilon till.

Bjuder på lite bilder från helgen på jordens sötaste.


Gomorron!



Kan fortfarande inte fatta att ongen är så jäkla söt,det är ju så att man dör lite;)
Hur kunde du bli så gullig egentligen?


Bild på gårdagens Mamma som faktiskt hade fixat till sig för en gångs skull, var tvungen att föreviga detta på bild :P

Trevlig vecka önskar jag er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Tack för komentaren på min blogg.

Vilken söt liten flicka du har!

Ang. barnmatsbukar så finns Hipp som du sa. i två smaker om jag inte minns fel men personligen tycker jag de är för salta!

Bebelac har två kycklingburkar m tomatsås varav en med ris och en med potatis.

ülker hero Baby har nyss kommit ut med 4 burkar!

fisk o potatis, kyckling o ris, etli turlu (köttgryta) och köttfärs m makaroner.

du hittar dessa på Kipa o Metro som lättast.

Fruktburkar finns i överflöd.

Är aylin vad vid ngn gröt så ta m den.

Hipp har en havregröt. bebelac o ülker har fullkornsgröter. men barn e ju ganska kinkiga... :)

2011-05-20 @ 06:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0