Det var den Julen

Den gick fort, som vanligt..
Men den har varit  lugn o mysig, roligt att träffa hela släkten med:)
Så tack alla för dom fina Julklapparna!
Så nu sitter jag här i min ensamhet o undrar vad som händer Nyår, det är samma visa varje år, man vet inte vad man ska hitta på förrns dagen innan..
Vet att det blir jag o Jonna iaf..
Men är inte Nyårsafton den mest överskattade dagen på året?
Varenda år planerar man in i det sista, man köper den finaste klänningen man kan hitta, skor, smink jag alltihopa!
Men sen bir allt bara skit ändå..
Jag kan bara komma ihåg ett Nyår som var roligt, o det var 6 år sen..
Jippi..
Jaja, allt känns jävligt deppigt idag kan jag säga..
Vet inte hur det blir med nånting längre, kanske behöver åka ifrån Norge tidigare än planerat..
Kanske redan om en månad..
Tjänar inte tillräckligt med pengar, så kanske måste återvända till Wasagården igen..
Jävligt kul liksom..
Himla många kanske nu känner jag..
Det ända jag vet med säkerhet är att om 4 månader drar vi till Alanya..
Men ibland känns det som att jag bara åker dit för att en viss en är där,
men det vet jag inte heller..
Vet att jag måste åka dit för att ta reda på det iaf..
Orkar inte med någoting för tillfället, allt känns bara skit..
Var inne en sväng på mellandagsrean idag iaf, hittade ett par "over knee" strumpor,
o så var jag tvungen att köpa strumbyxor till Nyår..
Slutade med att jag köpte ett par sånna där som håller in allt,
haha, det blir en upplevelse att få på dej dom..

Jag hittade en ny låt (eller ny o ny) från "Lifehouse" idag, så himla bra..
Så tänkte att jag skulle slänga in texten,

Lifehouse - From Where You Are
So far away from where you are
These miles have torn us world's apart
And I miss you
Yeah, I miss you

So far away from where you are
I'm standing underneath the stars
And I wish you were here

I miss the years that were erased
I miss the way the sunshine would light up your face
I miss all the little things
I never thought that they'd mean everything to me

Yeah I miss you
And I wish you were here

I feel the beating of your heart
I see the shadows of your face
Just know that wherever you are
Yeah, I miss you
And I wish you were here

I miss the years that were erased
I miss the way the sunshine would light up your face
I miss all the little things
I never thought that they'd mean everything to me

Yeah, I miss you
And I wish you were here

So far away from where you are
These miles have torn us world's apart
And I miss you
Yeah, I miss you
And I wish you were here


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0