Trött, trött o sen är jag lite trött också

Jaa usch, jag är så himla trött, på precis allting.. Speciellt på det här förbannade jobbet!
Jag är så otroligt trött på att prata med alla dessa otrevliga människor hela dagarna,
jag förstår inte hur man kan vara så otrevlig mot folk man aldrig träffat!
På en dag får jag säkert höra 50 stycken DRA ÅT HELVETE, 100 stycken som bara slänger på telefonen i örat, o resten är bara allmänt otrevliga..
Så efter Jul måste jag hitta ett annat jobb här, annars får jag nog sparken lagom till efter Jul..
Så då är ju det fixat liksom..
Tvivlar på att min chef vill att jag stannar kvar, är inte speciellt lönnsam i det här företaget direkt..
Det här är nog det första jobbet jag känner mej riktigt värdelös på,
Varenda dag klockan 15.45 får jag direkta självmordstankar, nevars men nästan..
ne usch va deppig jag låter, nu får jag sluta!
Vi får helt enkelt ta nya tag efter nyår..
O hoppas på ett nytt jobb, måste börja spara nu så vi får råd med Alanya nästa år:)
Jaa jag vet att jag är besatt av Turkiet, men det är den enda motivationen jag har för tillfället..
Aja nu ska vi dra hemåt o laga till lite mat..
På lördag är det Julbord med jobbet, då jävlar ska vi vara fulla!

Jossan, Heeeeeelllluuuuuuu...
Güle Güle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0