Det var den helgen!


Den gick väldans snabbt måste jag säga!
Så imorrn åker vi hem till Lillehammer igen, lite skönt måste jag säga..
Har fått min dos av Vadstena nu!
Gårdagen då,
Jonna o Sofi kom hit på kvällen, gjorde lite middag o drack lite vin:)
Jättetrevligt var det!
Synd bara att vi allihopa var så trötta..
Så Jonna gick hemåt vid halv 12, men jag o Sofi bestämde oss för att gå vidare till magget en sväng..
Joss o en massa folk var redan där så vi mötte upp dom med..
Men jag måste säga,
Magget är fortfarande inget o ha!
Igår var det en blandning av gamla dansbandshits + en massa trance-skit (ni vet sån musik som man hörde på fjortisdiskona 5 år tillbaka), haha men lite kul var det..
Finns nog ingen nattklubb i hela Sverige där folk helt plötsligt sätter igång o buggar på:P
Så jag, Sofi, Joss o Mia buggade o dansade som galningar!
Fan, vi bor ju inte här längre ändå så då kan man ju lika gärna skämma ut sej lite;)
Jaja, sen gick jag hemåt framåt 2-tiden o la mej o läste ett tag..
Sen idag har det varit full fart hela dagen,
först upp till min lgh o städa det sista, sen till ÖB o Maxi i Motala, sen bort till Per o säga hej då till Ebba..
Sen hem till mamma igen, satt vid datorn ett tag o snacka med Baris..
Vilken stjärna han är alltså, jag säger inget mer..
Lagade iaf middag o nu har vi glott på "Mamma Mia"
Underbar film:) Var en jäkla massa sånger hela tiden, men det är ju liksom en musikal..
Så nu har jag packat o snackat lite med Cecilia,
nu är det verkligen på riktigt:)
Vi ska betala in bokningsavgiften i veckan o i februari ska vi betala 2 månadshyror var..
Så nu är äntligen lägenheten vår!
Såååå Alanyaaaa, Here we come!!!
Aja nu måste jag inta sängläge, om jag ska orka upp imorrn..
A just det, tack joss för att du la in alla inlägg i bloggen!
Nu har jag alla inlägg jag skrivit i Norge samlade i den här bloggen!

Güle Güle!

Kommentarer
Postat av: Mia

Tjoho ja ,,,, tycker nog att vi dansade bra trots halvdålig musik,men vad gör det,det här får vi göra om nästa gång ni kommer hem,,, saknar er

2008-12-05 @ 08:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0