...

31/10 - 2008 Lillehammer, Norge!

Mhmm, Nu har jag fördrivit en timma till..

Tog hand om disken, skurat av spisen, ugnen, skåpsluckorna o kylskåpet..

Lyckas jag inte med säljar jobbet, så har jag säkert en ljus framtid som städtant^^

Eller vad tror ni?

Så nu har jag flyttat datorn till köksgolvet, så jag sitter här o lyssnar på lugn musik med en varm kopp te..

Om inte annat kanske man går ner några kilon här, efter allt te o kaffedrickande..

(man springer ju tamejfan o pissar var tionde minut!)

Jaha, det är ju så här med mej att jag kan inte bara gå o lägga mej mitt på dagen (om jag inte är extremt bakis vill säga), o Jag kan definitivt inte bara sitta o stirra rakt in i väggen, det är jag för rastlös för..

Så städning är ju ett utmärkt tidsfördriv..

Inte så jävla roligt, men det behövs kan jag säga..

Här har inte en jävel städat på säkert minst ett år, det kan jag med säkerhet säga då det hänger en almanacka från april, 2007 i hallen..

Så jag tänkte det nu att varje gång jag är så här jäkla bored så ska jag städa nånting i den här "timmer"stugan..

Därför jag kallar det timmerstuga är pga att det är furupanel från golv till tak i hela lägenheten förutom i klädrummet o där är vi ju ändå aldrig..

O i badrummet förstås då, där är det helkaklat.. Det är faktiskt helfräscht=)

Nu hör jag grannarna här nedanför med, dom verkar festa eller nåt..

För dom gapar som fan^^

Annars är det deras jäkla språk som låter som gap helt enkelt..

Jag har kommit underfund med att norskar är ganska så högljudda av sej, sen så ska dom dra en massa dåliga skämt hela tiden med..

Eftersom man inte förstår ett piss när dom pratar om vanliga saker, så fattar man ännu mindre när dom ska skämta..

Så man får helt enkelt säga, jaha hahaha den va bra den (ehhmm)..

Ne nu ska jag inte vara sån här. norrmännen/norskorna är jättetrevliga i sej alltså, inget fel på dom..

Det är bara det att man är så trött på att man inte fattar ett jota..

Uschaaaan, maj känns så himla avlägset för tillfället..

Ni får ursäkta att jag skriver en massa ointressant dravel, men jag har verkligen inte ett piss att göra!

Nu känner jag att jag börjar bli hungrig med..

Men vetifan vad jag ska laga till, pallar inte att äta makaroner ikväll igen alltså..

Det finns pasta, nudlar o potais o purjolökssoppa att välja på..

O den där soppan ger mej seriösa kväljningar..

Så det får väl bli en torr mackjävel..

Kanske skulle gå in o väcka Jossan, se om hon kan bidra med lite positiv energi..

Gaaaahh nu har jag slut på ointressant dravel..

Så jag dravlar vidare senare eller imorrn..

Güle Güle

XOXO // Sveturnorska Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0