Nu ni!

Välkommen till min blogg!
Nu har jag äntligen fått arslet ur vagnen o skapat en blogg:)
Har ju som sagt skrivit allt på datorn hemma, som inte har internet..
Så dom inläggen kommer ut imorgon!
Så nu är jag o Joss i Sverige o hälsar på alla..
Kändes lite skumt att komma hem måste jag säga..
Jag har ju inte kvar min lgh här o mamma o Lasse har flyttat, så nu sitter jag hemma hos dom..
O ser stjärnor, är sååå himla trött!
Vi har ju suttit på tåget sen 12 idag o vi var inte framme förrns halv 10!
Höll på att få panik på tåget från Oslo,
det var fullpackat med folk,
25 grader kvav varmluft,
+ att jag är förkyld o har feber!
Så det var mindre mysigt..
Alla bara tittade på mej när vi skulle kliva av,
(dom trodde förmodligen att jag var aspackad, mina ögon var illröda)
så jag sa högt o tydligt,
"Jaa, jag ser för jävlig ut, jag har influensa är det nåt mer ni vill veta!?!"
Sen när vi äntligen kom fram, kom Mia o Helge o mötte oss, sen blev det Mcdonalds:)
Såååå gott med en hamburgare!

Nehepp nu blire sängen!

Güle Güle!
XOXO // Sveturnorska Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0