29 dagar.

Fatta, nu är det mindre än 30 dagar kvar!
Vid den här tiden om 29 dagar sitter jag på tåget på väg mot Arlanda.
Det känns helt overkligt.
Men härligt ska det bli:)
Nu har alla på jobbet börjat fråga om jag har resfeber och om jag har börjat packa.
Resfeber? Det börjar kännas kan jag säga.
Men packa? Neee, det är väl lite väl tidigt.
Vad ska jag packa ner nu liksom?
Handukar?
Nää..

Blev inget solande hemma hos Jonna idag.
Delvis för att det är ganska så molnigt,
delvis för att Jonna jobbar kväll + att mamma och jag ska åka på den där "smink-kvällen" tidigare än planerat.

Fick det här på posten idag:


Kjolen var jättefin på, den var i nåt sidenliknande material.
Linnet var också jättefint, sval och skön bomull:)

Anyway.
Nu ska jag ta ett varv med dammsugaren.
Sen fixa iordning mej lite.

Güle güle!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Dom är riktigt fina! Vilken bra smak vi har ;)

2009-04-28 @ 15:20:52
URL: http://svanberg.devote.se
Postat av: Miss F1

29 dagar!!! aaaaaaaaaaaa fan va gött hanna! hoppas allt är bra med dig? jag är bakfull som en urskiten "någonting"... förresten, ögonskuggorna såg grymt läckra ut! jag har gröna ögon så det där med guld och turkos låter inte helt fel! ;) jag håller på och handlar som en galning inför alanya. jag ska ju bara vara borta i tre veckor, men ändå! ;) jag handlar klänningar, kjolar och linnen till förbannelse. jag har införskaffat mig ett tiotal nya hanky pankys. nu är jag fit for fight! ;) har du inte börjat packa ännu!? va faaaaan! ;) puss på dej!

2009-04-29 @ 21:13:48
URL: http://sickitellyou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0