Måndag igen.

Och solen skiner:)
Så himla härligt!
Ser att termometern visar 16.3 grader i skuggan.
Hoppas att vårvädret håller i sej.
Idag är jag iaf ledig.
Men jag vaknade ändå med tuppen klockan 7.
Så jag har hunnit med min promenix och grejat lite här hemma.
Snart ska jag ge mej iväg och handla lite.

På tal om att handla så klickade jag hem lite nyheter från H&M häromdan.





Det blev även en del smycken,
i silver och svart.
Insåg att jag har mest guld.
Och smycken kan man väl inte ha för mycket av.
Eller kan man?
Iaf så är det snart färdigshoppat för min del.
Nu ska det bara inhandlas en ny väska och lite småplock.
Sen så får det fan vara nog.

Ikväll så kommer Jonna en sväng.
Får väl ta en film.
Men vi får inte missa Färjan!
 Personalen på båten är nog den knäppaste samling folk jag nånsin sett.
Alltifrån Håkan, bartendern (han behöver väl ingen närmre förklaring), till deppiga kaptenen.
Helt sjuk serie.

Ne nu ska jag sluta att svamla,
och fixa iordning mej lite istället.

Ha en bra vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0