Nu känner jag mej som mej själv igen.

Good or bad thing?
Inte en aning.
Helgens bravader satt sina spår om man säger så.
Idag har jag iaf fått gjort allt jag skulle ha gjort igår, plus lite till.
Jag har dammat, dammsugit, skurat båda badrummen, bäddat rent, tvättat och strukit.
Så skönt att ha det gjort!
Fick reda på att jag ska jobba på fredag,
vilket också känns jättebra, då jag inte jobbat sen i torsdags.
Och då är det ju Långfredag med och det är = storhelgs-ob.
Extra klirr i kassan,
det gillar jag:)

Imorrn har jag planer på att hamra sönder min mobil.
Jag köpte den i julas och nu är det glapp i den så det går inte att ladda den.
Vilken jävla skit!
Fattar inte?!
Hur kan en mobil värd flera tusen redan vara sönder?
Jag tänker aldrig mer köpa en Sony Ericsson
Aldrig.
Så nu måste jag ta mej in till Motala och lämna in den på reparation.
Och det lär inte hända förrns Mamma kommer hem.
Så fram till nästa lördag är jag mobillös.
Kuuuuul.
Sen kommer jag säkert att ha oflyt som vanligt och inte få tillbaka den i tid.
Så att jag kommer att få åka till Alanya utan telefon.
Fan vad bra.

Ne det känns som att sängen kallar på mej.

Detta är mannen i mitt liv:

Bättre kan man inte få tag på.
Kommer när man ropar på han,
man vet alltid vart man har han,
klagar inte,
gnäller inte.
Vad mer kan man önska liksom?

Iyi Geceler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0