Pengarna fortsätter att rulla.

ja, ännu mera idag.
Men nu får det fan vara nog!
Åkte först in till Motala och lämnade in mobilen på reparation,
äntligen.
Inte en dag för sent, eller vad säger ni?
Skulle få tillbaka den inom 2 veckor.
Så nu har jag en "snygg" lånemobil från 1895 eller nåt.
Sen drog jag vidare till Linköping.
Hittade nog lite mera än jag egentligen behöver.
Men men, jag blev nöjd med allt iaf.
Och det är ju huvudsaken;)

Här är dagens inköp:
(Jaa, jag är världens sämsta fotograf. I know.)






Väskan blev jag så nöjd med, jätterymlig! Får nog plats med 5 par skor;)

Sen blev det ett par linnen till som jag inte har nån bild på, smycken, plånbok, hårnålar, tofsar, diadem
och fotvårds-produkter.
Det sista var direkt nödvändigt då mina fötter ser ut som 7 svåra år.
Usch säger jag bara.

Kvällen har spenderats med Jonna.
Hon var i Lkpg i måndags och hade köpt världens sötaste jeans-jacka:)
Vill också ha en.
Men det känns bara onödigt, lär ju inte behövas nere i Alanya direkt.
Fick nyss ett sms från Cissi och Emilie!
Dom är nu på väg mot Alanya.
Jag är inte ett dugg avundsjuk.
Inte alls..

Mr B ringde helt otippat till mej inatt.
Klockan var strax efter 3 turkisk tid.
Och det innebär att han precis hade slutat jobbet på RH.
Vet inte alls vad han ville med tanke på att jag inte ringt honom på 6-7 veckor.
Orkar helt enkelt inte med hans ständiga gnällande och ständiga humörsvängnigar.
Nee röö.
Han är fan värre än mej när jag får PMS.
Vem vet,
Han kanske har lingonvecka 24/7.
Hahaha.

Imorrn är det städ+tvätt som gäller.
Yes, I'm a hushållerska.
Sen ska jag och Sofi dra upp till Jonna och dricka öl och fira Valborg:)

Iyi Geceler!


Kommentarer
Postat av: Miss F1

Ey! Härliga inköp! :D Förresten, vad blev det för vårdande prylar till fötterna? Jag ska nämligen ta tag i mina fossingar också. ;) Hahaha, jag gillar den där Mr B. Han på påminner så mycket om Mr H2. Därför jag gillar Mr B. Förresten, efter att jag skickade 1100 SEK till honom så har han blivit supermenlös och trevlig. Det var helt klart värt tusen spänn kan jag lova! ;) Ha en trevlig kväll! Jag ska spendera min kväll med städning. Partypingligt va?! Men jag festar ju alla andra dagar, så det är på tiden att jag tar det lite lugnt. Or is it?! ;) Kram!

2009-04-30 @ 18:35:22
URL: http://sickitellyou.blogspot.com
Postat av: Miss F1

Ööh hörredö, jag är dubbelt så seg som du på att svara så be absolut inte om ursäkt! Nä, precis, white trash är inget för oss. Vi håller oss ifrån det tycker jag. ;) Jag vet någon annan affär också som man kan hitta riktigt fina prylar i om man har tur. Kommer fan inte ihåg vad den heter nu… :( Anyway. Jo, Mr H2 har inte varit sur en enda gång sen jag skickade pengar! Hahaha. Förjävla skönt! Tänk att pengar faktiskt löser de flesta problemen! ;)



Haha, det är bra att du står på dej Hanna! Jag gjorde det i början med Mr H2, men den strategin fungerade inte så jag testade en ny. Den menlösa strategin. ;) Jag hatar den och jag spricker nästan inombords när jag är tvungen att bita mig i tungan och hålla käft. Men nu i efterhand så tror jag att det har varit jävligt lärorikt för mig. Nyttigt som fan för mig att få svälja lite. Höhöhöhöhö, äckelskämt. ;)



Sist när jag och Mr H2 träffades i Alanya så tog det 30 sekunder så var vi osams. Sen pratade vi knappt med varandra under den tiden jag var där. Nu har jag bestämt mig för att jag ska coola ner mig lite och försöka förstå mig på honom. Sen när jag förstår honom så ska jag visa den rätta Miss F1. Då blir det liv i luckan! ;)



Men hur tror du att det kommer att bli mellan dig å Mr B då? Tror du att ni kommer att träffas och falla in löööve där nere eller känner du att det är hopplöst? ;) Förresten, har du hört något mer från Mr M? Har ni någon kontakt idag eller vet du vad han pysslar med liksom? Han hette så va?



Nä, fy fan va sorgligt att ligga och spy dagen efter. :( Alltså, jag hade en sån där period i mitt liv då jag alltid spydde dagen efter och var sängliggandes hela jävla dagen efter. Det var mellan 22-25 någonstans tror jag. Du ligger där någonstans i åldern va? ;) I så fall kanske din pissiga bakfylleperiod försvinner med åren som för mej! ;)



Hahaha, jag vill höra hur det går med provpackningen sen! Lova att uppdatera mig! :P Jag gillar att du är slow! För det är vi med! ;) Fy fan, jag vet faktiskt inte hur många skor jag ska ha med mig. Ett par svarta pumps, ett par gula pumps, ett par gladiatorsandaler i brunt skinn, ett par skinnguldiga remskor, ett par tommy hilfiger med kilklack och marinkänsla, ett par havaianas flip flop… Hm, sen måste jag köpa mig ett par festskor till med klack och någon stark och läcker färg. Fan, Hanna, jag ska ju bara vara borta i tre veckor! Jag borde ju banta ner mina skor till två par eller nåt. Blääää… ;)



Jag och Miss F2 köpte ju Loreals solskydd denna gången. Den är smidig att smörja in och kladdar inte. Vi kör med solskydd 20 första veckan, kanske andra veckan också och sen solskydd 15 sista veckan. Eller så kör vi 20 första veckan, 15 andra veckan och köper en 8 där nere till sista veckan. Vi får se lite hur huden ser ut. ;) Shit, du kommer ju att se ut som en pepparkaka när du kommer till Svea! :)



Jag måste köpa någon solskyddskräm till ansiktet. Kan du rekommendera någon bra? Någon som inte är så flåtig… Var köpte du din pimpsten? Jag måste införskaffa mig en sådan. Sen brukar jag använda Body Shops Body Butter på fötterna på nätterna och ibland en fotkräm från Kerstin Florian. Jag kanske ska testa Scholls prylar om de är bra! ;)



Idag har vi 43 dagar kvar! Usch, jag börjar redan få ångest för att de där tre veckorna kommer att gå skitsnabbt… :( Måste planera in nästa resa snart! ;) Ha en bra fredag! Ikväll vankas det MSN-dejt med Mr H2 och imorgon blir det live-dejt med Mr W1. Vad ska du göra i helgen då? Puss & kram!



2009-05-01 @ 16:36:13
URL: http://sickitellyou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0