Provpacka?

Hmm, jo jag kanske borde göra det snart.
Vet liksom inte hur allt ska få plats i min resväska.
Ändå så har jag en stoooor väska, och då menar jag jättestor.
Har räknat ut att jag har 8 par skor som ska mosas i.
Det kan bli fler.
Sen är det alla dessa kläder,
väskor som ska i väskan,
handukar osv..
Ja ni vet.
Tänk er när man packar resväskan för ett par veckors chartersemester,
sen gångrar man det med 4.
Så jag har planer på att köpa en ännu större väska.
Sen så vet jag att jag kommer att få en massa övervikt vid incheckningen.
Men jag har hört att man kan köpa till några kilon innan man åker.
Någon som vet om det stämmer?
Sist när jag och Joss åkte så hade jag 5 kilos övervikt.
Och det var för 2 veckors semester.
Då kan ni ju tänka er hur många kilon det handlar om nu.
Ne, så jag gör nog bäst i att provpackar.
Inte idag kanske, men om ett par veckor.
Imorrn är det bara 6 veckor kvar!

Här i Vadstena så fortsätter vårvädret.
Härligt:)
Kan inte påstå att jag tar vara på det speciellt mycket.
Idag har jag bara suttit inne (förutom morgonpromenaden) och glott på tv.
Känns inte som att jag har vaknat alls.
Har gått runt som en zombie i morgonrocken.
Kan ju iofs bero på att jag och Jonna snackade i telefon tills halv 3 imorrse.
Vi låg och var livrädda på var sitt håll.
Förbannade film!
Jag är redan extremt mörkrädd och harig.
Det blir ju inte direkt bättre av att glo på skräckfilmer.
Plus att den här lägenheten är stor nog att räcka till 8 pers.
Ne fy fan,
lite skönt ska det bli att Mamma och Lasse kommer hem på lördag.

Imorrn är det jobb som gäller igen.
12.30-21.15.
Skönt att ha nått att sysselsätta sej med.

Nu blir det ett avsnitt av SATC.
Sen sooova.
Gött gött!

Iyi Geceler!


Kommentarer
Postat av: Miss F2

Hahahaha! Packningen är det ständiga problemet, så är det bara. Det brukar ju vara så att man får betala för övervikten ifall de inte är snälla i incheckningsdisken. Jag had en gång typ 10 kilos övervikt när jag åkte hem från frankrike. Jag fick då betala 100:-/kilo. Sen är nog kostnaden olika på olika flygbolag. Men ring gärna flygbolaget och kolla, det kanske går att köpa till i förväg till ett förmånligare pris.



Snart ska jag och Miss F! iväg och sola lite. Vi gillar inte solarium egentligen men vafan, i år ska vi vara beredda! :D

2009-04-15 @ 15:43:36
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0