The parent's are home.

Yes, nu var det slut på husefriden.
Men det är kul att dom är hemma.
Men jobbigt att det är slut på allt vad privatliv heter.
Mamma har redan invaderat min garderob och min fina ordning.

Nu har jag fått min present med:)
Ett par jättefina Bondi Beach Shorts med tillhörande topp.
Tackar!
Och så har jag fått se massor fina kort på min lilla brorsdotter.
Laddar upp några lite senare idag.

Åhh hittade en massa fina grejer på Gina förut.
Det ska kanske inhandlas när lönen kommer.





Kanske inte allt av det.
Men shortsen och den blommiga toppen är ett måste;)

Just det,
Gårdagskvällen spenderades mycket riktigt med fötterna i baljan,
framför tvn.
otippat va?
Men jag njöt helt enkelt av min sista ensamma kväll.

Nu ska jag åka och handla.
Plus att mamma vill ha datorn.
Nu börjas det.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Miss F2

Bondi Beach Shorts? Du får nog ta och ladda upp en bild på dem med ;)



Så husefriden är slut? Ja fy fan, jag vet hur det är. Jag bodde hemma hos min familj förra sommaren, inte att rekommendera. Och nu är jag ju så illa att flytta hem dit igen pga av pengabrist till följd av arbetslöshet, icke existerande a-kassa coh en 3-veckors turkietresa ;) Men men, det är bara lite tillfälligt till jag får ett jobb och får det att gå runt igen.



Men snaaaaart är det dags för Alanya! :D

2009-04-18 @ 15:43:49
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0