Trött och sleten.

Det kan man lugnt säga.
Hela dagen har ägnats åt städ och tvätt.
Tvätten blev jag färdig med nu.
Alltså, det är inte så att jag hade massor av tvätt.
Men det är bara det att jag är en av dom få som stryker mina lakan.
Löjligt?
Jomenvisst.
Men jag är värdelös på att mangla.
Så då äre bara att stryka.
Det är inte speciellt nice att ligga i skrynkliga lakan.
aja skitsamma.

Här  har iaf Radiofenomen strömmat ur högtalarna hela dagen.
Det har spelats en massa låtar från förra året.
Kan inte hjälpa det,
men många låtar påminner om M.
Slogs av en knäpp tanke idag.
Det här är första gången som M inte kommer och möter mej när jag kliver av bussen.
(förutom första gången jag åkte till Alanya förstås.)
Känns lite konstigt faktiskt.
Men inte dåligt alltså, ja ni förstår kanske vad jag menar.

Ne nu ska jag släppa tankarna på M och gå och lägga mej istället.
Det låter som en mycket bättre idé.

Jag & Jonna på Flower garden i Alanya -07

Vi blev på fyllan övertygade att dansa turkisk dans med den där killen.

Iyi Geceler!


Kommentarer
Postat av: Miss F2

Ja de där turkarna är riktigt envisa hjärnspöken. Jag har likadant. Just nu är det lungt men de kan dyka upp snart igen någondag och då vet man inte vad de får en att göra för något dumt.



Kl är över 12 = 57 dagar kvar!!! Yey!



Nu, sängdags.

Natti natti!

2009-04-17 @ 01:09:36
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/
Postat av: Jonna

Fan va snyggt man dansade asså! :D

2009-04-17 @ 06:22:32
URL: http://jonnathorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0