Underbara dag.

Dagen började med,
Ja vad tror ni?
Min obligatoriska morronpromenix.
Sen så gick jag hem och fixade till mej lite.
Vid 12 så kom Pappa och Farbror och hämtade mej.
Åkte hem till Faster och Farbror och käkade lunch.
Jättegott och jättetrevligt var det!
Kom hem vid 5-tiden snackade med mammsen.
Var ute och gick igen.
Stack till älskade Jonna och drack kaffe och tog en cigg ute i hennes trädgård.
Varmt och skönt var det:)
Kvällen har spenderats framfär datan och tvn.
Pratade lite med Cissi via msn förut,
dom åker nästa onsdag!
Hon har iaf lovat att äta en kebab för mej.
Joss, du vet ju att jag är besatt av det:P haha.

Morgondagen kommer att spenderas här:

Mammas och Lasses sommarstuga.

Ska ligga i en brassestol hela dagen och pressa:)
Dom har ju sagt att det kan bli uppemot 20 grader,
så imorrn litar jag på vädergudarna!
Och inviger härmed en av årets bikinisar.
Jepp jepp.

Sen så måste jag säga grattis till den här skruttan som fyllde 1 idag!


Massor Pussar & Kramar från Faster!

Nu ska jag betala räkningar.
Wiiiiieeee.

Iyi Geceler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0