Våååår!

Vaknade till liv för ett par timmar sen.
Vaknade självklart av att solen sken igenom rullgardinerna.
Jävla skitsol!
Nevars, det är härligt att våren har kommit hit.
Förhoppningsvis är den här för att stanna.
Såg att tempen låg på 13,4 grader ute, och det är i skuggan.
Så strax ska jag ge mej ut på en promenad.
Sen så måste jag handla lite,
vet inte alls vad jag ska laga till för mat ikväll.
Noll fantasi.

I helgen ska jag faktiskt vara ledig,
ger mej lite pengaångest måste jag faktiskt säga.
Men men det hör ju inte till vanligheterna att jag har lördag, söndag off.

Så att imorrn åker alkoholen fram!
Här ska det drickas både öl, cider, bailey's och tequila;)
Hej och välkommen Bakfylle-söndag!
Förhoppningsvis blir vi 8-9 stycken, och bara vi tjejkompisar.
Hade ju varit trevligt med några av det motsatta könet,
men utbudet är inte sådär jättestort i Vadstena.
Vi får väl ge oss ut framåt natten och se om vi kan få tag på några kvart i 3 ragg;)
haha.
Men en sak ska jag lova er tjejer,
Ni går inte från den här lägenheten i nyktert tillstånd!

och Joss, se till att pallra dej hit!

Fan, vad jag saknar våran balkong!

Och våran pool!

Och vårat pressarplace.

Och sist men inte minst, våran barman Sickan!
(som tyckte att vi var lite väl crazy:P)



54 days to go!

Güle güle!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Fy fan för tequila!

Bläää...

Jag håller mej te bärsen..

2009-04-03 @ 16:43:28
URL: http://jonnathorsson.blogg.se/
Postat av: Sarah

jag kommer dö.... ;)

2009-04-03 @ 21:44:53
URL: http://cancan.blogg.se/
Postat av: Jossanasp

Haha ja du Sickan* Tyckte nog va heeelt crazyy=)

Men va faen han ville ju "umgås" med oss när han va ledig, så illa kan det ju varit :P Hehe

2009-04-04 @ 15:48:53
URL: http://jossanasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0