Glidigt värre;)

Det var iaf vad Sofi sa när hon hörde att jag fick jobba så mycket som jag får.
Och hon har faktiskt helt rätt!:)
Jag trodde aldrig att jag skulle få så mycket jobb som jag faktiskt fått,
iaf med tanke på att jag varit borta i ett halvår.
Bara den här veckan blir det 4 dagar,
onsdag, torsdag, fredag och lördag.
Så jag har haft tur måste jag säga.

Nu är biljetten till älskling beställd.
Så tisdag den 22 december klockan 11.25 är han på svensk mark igen!
Såååå underbart.
Hittade en tur och retur biljett för 2400 kr.
Helt okej tycker jag.
Då är det nonstop Istanbul-Arlanda.
Sen får han ta inrikesflyg från Antalya till Istanbul men det kostade bara 35 lira (ca.175 kr).
Jag hade gärna beställt en oneway-ticket, dom kostar bara runt tusenlappen.
Men då kan det bli strul på Arlanda i passkontrollen, har man otur så kan dom få för sej att han inte kommer åka tillbaka till Turkiet och skicka tillbaka honom på nästa flyg.
Det vill jag inte riskera!
Ne om sanningen ska fram så är jag inte helt lugn förrns han sitter på tåget mot Lkpg.

Nehepp, nu blir det lite mera kaffe!


Seni Seviyorum Askim!

Öptum!


Kommentarer
Postat av: Miss F2

Fan vad gött bichl! :D

2009-12-03 @ 17:58:24
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0