Måndag.

Ny vecka och bara 15 dagar kvar till Askim kommer.
Men just idag känns allt skit.
Förmodligen för att jag har varit ensam hela dagen.
Det gör att jag börjar tänka på allt.
Jagt hatar det här, det är så jobbigt att vara ifrån varann.
Jag vet inte om det blir lättare med tiden, det här är ju första gången vi är ifrån varandra.
Usch, jag känner mej så fruktansvärt ensam.
Och det är en så lång väg tills vi får vara tillsammans varje dag.
Visst, jag får höra hans röst varje dag, men det räcker inte.
Of, of, of..

Om ungefär 1 timma ska jag gå till jobbet.
Känner mej sådär taggad inför det.
Speciellt då det är 6:e dagen i rad nu.

Hoppas att jag är på bättre humör imorrn.
Då jag förhoppningsvis är ledig.

Seni Seviyorum Benim Askim.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0