Nostalgi.

Nepp, jag har inte gått och blivit lyxhustru än.
Men jag fick lust att skriva av mej lite.

Har just suttit och läst igenom Cissis blogg, juni, juli och augusti.
Då inser jag hur mycket jag saknar Alanya och Cissi såklart!
Fy fan vad mycket skoj vi hade, roligaste sommaren någonsin:)
Finns inte en grej jag ångrar!
En kväll som jag minns speciellt är midsommarafton, då vi skulle sälja "kransjävlarna" på Robin Hood.
Det blev lite för mycket alkohol och lite för lite kranssäljande;)
Vi dansade som vi aldrig hade dansat förr,
det var några killar som kanske skulle köpa kransar som vi stod med,
efter ett tag tröttnade jag på dom (speciellt en av dom som jag tyckte blev lite väl närgången),
Då frågade jag honom:
"ska du ha en kransjävel?!"
Han:
"Näääää!"
Jag:
"Men stick då för fan!!"
Sen dansade vi glatt vidare i dimman.
Kvällen slutade med att vi ramlade ner från bardisken och drog med oss x antal turkar i fallet.

Sen måste jag säga att de "hårda arbetspassen" jag och Cissi hade på Robin Hood var himla roliga dom med!
Mycket gratisdrinkar, mycket konstigt folk och mycket svettigt.
 
Iaf så fick väcktes så många minnen till liv när jag läste Cissis blogg.
Skratt, tårar, alkohol, sol, svett, drama och en himla massa kärlek!
Ne, jag tror att alla vi som bodde i lägenhet nr 11 i Ilayda är eniga om en sak,
Det finns inga utom oss själva som kommer att förstå allt vi gick igenom den här sommaren/hösten.
Det bästa av allt var att vi hade varann!
Ni är vänner för livet även om vi inte hörs så mycket just nu.
Vi syns sommaren 2010:)
Då vi ska göra allt lite bättre.

Ne, nu har jag insett att jag måste till Turkiet nästa sommar om så bara för 1 månad.

Imorrn så får Askim reda på hur det gick med visumet.
Hoppas, hoppas, hoppas att det går bra!
Håll tummarna för oss..

Seni Cok Cok Cok Cok Seviyorum Askim benim.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

HAHAHHA! Ja fy fan vilken sommar egentligen. Helt klart de bästa ja gjort i mitt liv och de roligaste. Och du har rätt, de som hände kommer ingen förstå. Knappt ja, för ja var inte med om så mycket drama egentligen.. Men man var ju inblandad i en del.. Drama, drama, drama... Men nog saknar man Alanya. Mycket bättre än minus 25 grader och mörker ständigt. Men snart är ja tillbaka igen!



Och grattis till visumet. Ni kommer få de sååå mysigt i jul. Och så måste ju Baris äte lite pink (julsinka). Kanske nån kinell också. hahah!



Kram på dig canim!!

2009-12-17 @ 19:17:59
URL: http://ceciliafurstenhoff.blogg.se/
Postat av: Anna

jag vet en till som vet exakt allt som har hänt inne på 11an ;) haha

grattis till visumet föressten! vad skönt att det gick bra :) kram

2009-12-18 @ 16:07:01
URL: http://annfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0