En promenad i ehmm solskenet.

Ska snart ge mej iväg på den vanliga rundan.
Ig år blev det 2 rundor, en på morronen sen en på kvällen med Jessie:)
Kul att snacka lite skit med henne!
Så 3 timmar var jag ute sammanlagt igår.
Sen gick jag hem till Jonna o glodde på en riktigt dålig film, men det gör inget vi hade ju morots och gurkstavar att knapra på, haha.
 Tar den här bantningen riktigt seriöst nu, tanken på att jag ska gå i bikini hela sommaren är motiviation nog.
Så jag var såå nöjd med mej själv när jag gick o la mej igår:) 
Vaknade inte förrns halv 11 imorse, skönt att ta sovmorron ibland!

Vad händer annars idag då?
Inte ett dugg tror jag, ska greja lite i mitt "rum" o sen ska jag väl laga maten idag.
Ska inte jobba förrns torsdag, känns ganska så segt.
Skulle vilja jobba idag.
Tråkigt att bara sitta här o glo.
Tänkte jag skulle ringa Jonna o tjata med mej henne på en promenix ikväll.

Jag vill försöka hitta en biljett ner till Antalya i slutet av februari,
alltså jag ska ju inte åka dit då, utan till i mitten av maj.
Någon som har något tips var man kan hitta en billig oneway?

Sen har jag fått en ny sovkamrat:

Myyysigt:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0