Feel the rush, feel it in the air..

Av någon konstig anledning började jag nynna på den låten förut,
och laddade naturligtvis ner den direkt, haha.
Tänker på Joss och mitt barhäng vid poolen varenda kväll innan vi drog till något uteställe.
haha, fan vad kul det var, och vilken jävla låt!
helknasig och så jäkla turistig!
Aja,
Så idag har jag varit på banken  och förhoppningsvis avslutat mitt norska konto.
Så jag kunde räkna med att få in min sista lön från Norge nästa vecka någongång.
Skulle ju inte sitta fel.
Sen har jag ju även tagit den obligatoriska promenaden imorrse,
man träffar ofta på en massa trevliga tanter på vägen,
 som ska stanna en och småprata om det uuunderbaaara vackra vintervädret vi har.
Jaa heeeelt fantastiskt!
Idag har jag även hämtat mitt första paket från H&M,
där i var mina korallröda pumps.
Och jag tror jag blivit kär..
I ett par skor.
Så himla fina, snygga och sköna!
Kan det bli bättre?
Årets sommarpjucks helt enkelt:)
Kom även några guldarmband, ett par toppar och ett par skor till.
Härligt med lite nya kläder.

Dagens låt är (förutom feel the rush) helt klart:
Flo Rida ft. Keisha Cole - Right Round

Ne nu ska jag ta och koka potäter ni!

İyi akşamlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0