Full rulle.

Ja, det är var det har varit idag!
Mamma väckte mej från de döda vid 8-tiden,
sen fixa jag till mej lite och sen drog vi in till Motala strax efter 9.
Mamma skulle till Resia för att fixa visum till deras Australienresa.
Jag passade på att fråga lite om Oneway-biljetter.
Verkar ändå som att Apollo är det billigast alternativet.
Ska ringa och höra med Turkietresor med, dom flyger ju från Norrköping.
Det vore ju smidigast!
Aja,
Sen åkte vi tillbaka till Vadstena,
åkte och handlade på Östenssons, blev även några ärenden på stan.
Kom iaf hem vid 1-tiden,
då drog jag på mej promenadskorna och var ute och gick i 1,5 timme.
Skööönt:)
Soligt och härligt!
Min kära chef ringde och ville att jag skulle ta springturen mellan 17-21.
Så det gjorde jag med "glädje".
Eller typ.
Så det vara bara att slänga ihop lite mat.
Blev Tortellini med skaldjurssallad.
Skitgott:)
Eller vad man säger.
Jag skulle kunna leva på italiensk mat,
älskar pasta, vitlök, parmesan och bruschetta.
Och allt som hör till!
Underbart.
Jaja sen gick jag iaf till jobbet och "döda" några timmar.
Nu sitter jag här (som ni märker),
har precis tagit en behövlig dusch och ska snart krypa ner i sängen.
Tillsammans med Herman.
Katten alltså, mer spännande än så var det inte.

Japps mitt liv går verkligen på rutin nu,
men det gör mej inte ett dugg.
Har ju nåt som är värt att vänta på:)

På Torsdag kväll kommer Sofi och Anneli.
Då ska vi äta italienskt och dricka lite vin.
Ska bli så kul att träffa dom:)
Så det ser jag fram emot!

Jobb fredag och lördag,
kan det bli bättre?
Jag sa ju att jag inte ville vara ledig en ända helg fram till maj.
Och det har jag inte varit heller.
Perfa.

Iyi Geceler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0