Günaydin!

Ne det är inte en så himla godmorgon idag.
Kollade ut genom fönstret och såg att det snöade, och det var helt vitt på marken.
Jävla skit, hatar snö.
Plus att mamma väckte mej 7 imorse och började tjata om att jag hade snott hennes mineralsmink.
Ne, det har jag inte.
Jag har liksom eget.
Mycket att väcka mej om, så nu har jag vaknat på fel sida.
Känns som att jag har käkat taggtråd, sur som fan.
Men men, inget ska få hindra min morronpromenad, inte ens snöstorm.
Så ut ska jag, ska bara häva i mej ett par koppar kaffe.
Sen ikväll är det jobb mellan 14.30-21.15, ska bli skönt att göra lite nytta.
Fick även springturerna i helgen, Lördag och söndag.
Blir iaf 8 timmar.
Och så har man ju ganska så bra ob-tilägg då.
Pratade med Gunilla igår, Ebbas nya ägare.
Hon hade verkligen fäst sej vid Ebba, Och det känns så bra:)
Ebba hade också börjat fästa sej vid Gunilla.
Huvudsaken är att min sötis mår bra:)
Då mår jag också bra.

Längtar lite tills på lördag nu,
Jonna, Jag och kanske Joss ska dricka några öl och snacka lite skit.
Alltid lika trevligt:)
Så får vi se om Jessie kommer lite senare.
 Ne nu ska jag väl ta och ge mej ut i snön.

Skönt att veta att man har det här att vakna till om 3 månader:
Våran Pool


Balkongen, + utsikt från en av balkongerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0