Ho där börte.

Ja som jag skrev igår så har jag varit på utbildning idag.
Var exakt så kul som  jag trodde att det skulle vara.
Alltså skittråkigt.
Kommer inte ihåg ett skit av vad det var vi skulle lära oss.
Eftersom jag och Jessie mest satt och garvade åt han som höll i det.
Han hade den absolut värsta östgötskan jag/vi någonsin hört,
som tex;
Ho där börte,
weehab (rehab),
pennen,
aa kunde inte hålla mej för garv.
Måste säga att det var ganska svårt att ta honom på allvar.
Visst, jag har också hemsk dialekt.
Men jag kan faktsikt skärpa mej om det behövs.
Ne men nu är det gjort,
och pengar får jag fört:P

Annars har det inte hänt ett dugg idag.
Känner att jag mest går och väntar på maj.
Låter allt gå på rutin.
Men det är okej.
Hoppas på jobb till helgen,
och det är väl inte helt omöjligt.

Ingen B idag,
inget tjat om summerhouse,
men det hade jag inte orkat i vilket fall;)

Har ingen energi till nåt idag.
Men solen har iaf varit framme idag.
Känner att jag måste tillägga nåt positivt.
 
Så jag säger väl tack för mej!
och självklart,

Iyi Geceler!


Kommentarer
Postat av: Miss F2

Ooohohohoo! =D Sånt gillar vi! Gud vad najs! Vad kul att han hörde av sig efter hemfärd. Ja, man är verkligen på sin vakt när det gäller alanyaboysen, man har hört så många historier. Långt ifrån alla är players men man tar hellre det säkra före det osäkra och skyddar sig själv i första hand.



Semesterkassan brukar ta slut för oss också, i know the feeeling ;) Och vet du?! Vi har heller inte varit på Auditorium!!! Vi har hittat på lite annat efter stängning... Hehe.



Men det ska bli kul att få höra fortsättningen med B. (Jag hade också en B där ett tag, men han är i armén nu, så han är ett såkallat avslutat kapitel.) Är det honom du kommer bo med nu när du drar ner?

2009-02-24 @ 23:39:08
URL: http://yousaidwhatwhat.blogspot.com/
Postat av: Miss F2

Hahahaha jag har typ också haft/har en M därnere ;) Fast han verkar inte lika intensiv... Storyn med M är en ganska grötig historia. Du kan läsa om både B och M på bloggen, de har sina egna kategorier i högerkolumnen så de är lätta att hitta. Jag måste faktiskt säga att våra gamla inlägg är riktigt roliga. Har du inget att göra någon dag kan jag tipsa om att läsa juli-oktober för det var då det var som mest om Alanya och våra roligheter därnere.



Ja de är väldigt snabba i svängarna där. Jag har inte träffat E i verkligheten ännu men på vår allra första msndejt frågade han om jag ville ha honom som boyfrient ;). På dejt 3-4 någonting sa han att han älskade mig. Någon dejt senare sa han att han always want to be with me (då menar han always som i forever). Någon gång då och då smygfriar han och när jag snällt förklarar att jag inte är redo att gifta mig säger han att han kiddinkar, men jag vet att han skojar egentligen inte...



Hahahaha! "you talk to many boy"! Så jävla klockrent! Det är precis så K säger till Miss F1! K citat: "ıf you will lookıng for boys ı will kıll you. dont forget that." Såatte...

2009-02-25 @ 12:12:45
URL: http://yousaidwhatwhat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0