I brist på annat.

Ja, eftersom det inte finns så mycket annat att uppdatera om
så tänkte jag visa er vad som gömmer sej i "mitt" (delar ju med mamsen) badrumsskåp.
Spännande va?
Iaf:

Rengöringsprodukter från Exuviance

Mineralsmink från i.d och loreal, borstar från i.d.

Hårvårdsprodukter från Loreal och Kerastase.

Shampoo + balsam från Loreal.
               
Parfym från DKNY.

Nagellack från Mavala.


There you have it.
Inga lik i garderoben här inte.

Ja det kanske märks att jag inte har så mycket att sysselsätta mej med?
mamma bossar över tvn här hemma
och om hon skulle få bestämma så skulle det vara Top Model dygnet runt.
Iaf så blir det så att jag hamnar här.

Imorrn så kommer ju iaf Sofi och Anneli,
så då är det matlagning och bakning som står på schemat.

Jag har inte fått några fler kryptiska mail från B.
Vet inte ens om jag vill veta vad det senaste betydde..
Hmm:P

Jaja, nu blir det en cigg.


İyi akşamlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0