Money on the Bank.

Ja det är ju trevligt för en gångs skull.
Men inte särskilt länge till,
imorrn försvinner dom i väg till Alanya.
Inte till B alltså.
Utan jag ska betala in dom 2 första hyrorna till lägenheten.
Fan, när jag såg alla pengarna på kontot vaknade mitt shoppingberoende till liv.
Började tänka på alla fina skor, väskor, klänningar, toppar och kjolar som jag skulle kunna  spendera pengarna på:P
Men det får helt enkelt vänta tills nästa månad.
Sålänge kan jag ju shoppa loss lite på H&M:s web.
Har ju ett såntdära konto där.
Men det är farligt alltså.
Tror att jag är uppe i 5000 kr där nu eller nåt.
Fick ju ett brev därifrån för ett tag sen,
Jag var visst en av deras guldkunder, haha.
Lyckat;)

Nu ska jag väl gå och shoppa lite,
mat alltså.
Måste handla ingredienserna till den vita choklad cheesecaken jag ska göra imorrn.
Tror att den kommer bli sjuuukt god:)

Igår kväll fick jag ett mail av Mr B,
men det stod inget.
Det var bara en gubbe av nåt slag.
Hemlig karl den där B.

Sen har jag sett att jag fått en massa nya läsare de senaste dagarna,
jättekul att det finns några därute som vill läsa om mitt "händelserika" liv!
Lämna gärna en kommentar,
så jag vet vilka ni är:)

Ha en riktigt bra dag!

Güle Güle!
 


Kommentarer
Postat av: Miss F2

Haha nä inget liv, det känner man igen. Jag har typ heller inget liv, jag lever för Alanya. Det är sick I tell you!! ;)



Det ska bli spännande att se om jag och Miss F1 kan säga nej när the big question kommer när vi är där nere. Vem vet, kanske blir det ett litet improviserat dubbelbröllop i juni ;)



Ja jag kommer vara sjukt nervös när jag ska träffa E första gången, vad gör man liksom? Isch, scary it is.



Ja många mordhot har man fått höra. Det måste vara någon form av kärleksförklaring, or is it?!



Nån runda får vi nog ta till Auditorium. När vi har varit därnere har vi inte "haft tid" för vi har haft dates efter stängning och nån gång åkte vi till Summer Garden, det var kul.



Jomenvisst, idag kom lönen. =D Min ska direkt in på sparkontot för resan som ska betalas i maj. Ingen shopping här inte, suck...

2009-02-25 @ 13:45:48
URL: http://yousaidwhatwhat.blogspot.com/
Postat av: Sarah

Jagjagjagjagjag! hahah :P

2009-02-27 @ 19:38:50
URL: http://cancan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0