Ojojoj och ryggen knakar.

Tror att jag sträckt en muskel i ryggen på jobbet idag, o jäklar vad ont det gör!
Idag har varit jobbdagen från helvetet,
allt hände på en o samma gång kändes det som.
Men nu är det slut o imorrn är jag ledig!
Skönt också att ha mycket att göra, slipper ju tänka på Ebba hela tiden.
Bläää, fortfarande riktigt ledsen.
Men jag har bara stortjutit en gång idag, imorrn kanske det bara blir lite snyftande.
Vore ju bra.
Pratade med hennes nya ägare idag, hon är så himla gullig o snäll,
har tom fixat en msnadress så vi kan prata lite där:)
Tror att Ebba ar kommit till en riktigt bra person iaf.
Känns så iaf!

Imorrn blir det en morronpromenad oavsett väder.
Sen ville Jessie ut o gå efter jobbet, så då blir det en runda till.
Skadar ju inte att röra på fläsket:p
Sen blir det filmkväll med Jonna!
Fullbokad dag alltså.
Roligt för omväxlings skull! 

Slänger ut lite bilder från Norge!
Jag o Frugan !

Omtalade grannarna, Ilke o Younis. Janne tjej från jobbet .


Iyi Geceler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0