Pensionär?

Jomenvisst!
Känner mej som en i vilket fall.
Har diverse krämpor för tillfället, några som exempel:
En stooor knöl precis där stortån börjar, som gör överjävligt ont.
(Tror att det beror på alla promenader, det är nåt med leden i vilket fall)
Feber, virus?
Det gör också överjävligt ont i min ena höft.
(Vilket beror på min sneda rygg, tror jag?)
En stor blåsa i munnen, som gör att jag inte kan äta eller dricka normalt.
Det sistnämda är kanske både på gott och ont?
Håller ju liksom på att banta, så att inte kunna äta kan jag kanske använda till min fördel?
Beach 2009, här kommer jag!
Bästa bantningstipset, få en blåsa i munnen.
Löser problemet med ätandet iaf.
Har i vilketfall som helst varit på apoteket idag, och införskaffat mej munskölj.
Som tydligen skulle lindra den värsta värken.
Men först skulle dom proppsa på mej diverse salvor och skit att smörja på i munnen.
Vem fan vill ha salva i käften?
Inte jag iallafall.
Vill man nu köpa  "munsalva" så kostar en tub, (som inte är större än ett litet nagellack) 135 kr.
Vilket klipp!

Ja som ni märker så är det inte mycket som är bra idag.
Jag har även jobbat, 13.30-21.15 idag.
Höll på att somna i stående position, när klockan närmade sej 21.00.
Ne idag mår jag helt enkelt skit.
Det är skönt att Jonna mår precis lika dåligt som mej,  (Förlåt Jonna) - blåsan då,
för då kan vi klaga till varandra.
Ingen förstååår huur dååligt vii mår!

Har pratat me Cissi idag,
hör och häpna:
I telefon!
Hon verkade jättetrevlig:)
Och jag tror att allt kommer bli jättebra därnere!
Synd bara att inte Joss kommer ner nu.
Men men, det blir kul ändå.

-Look at my Motorcykle!
- That's not a motorcykle, that's a vespa! or a ehmm moped, you know?

Nu ska jag kurera mej med panodil och mitt munskölj.

Iyi Geceler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0