Tråk dag.

Idag har varit en sån där dag som bara är.
Har varit riktigt deppig,
mest av allt har jag bara velat dra täcket över huvudet och tjuta.
Ungefär vad jag gjort med - minus tjutandet.
Har bara legat och försökt sova bort hela dagen.
Det är väl det bästa, när man hamnar i sånna här svackor.
Allt har kännts värdelöst, tråkigt, grått och svart.
Har inte lyckats se positivt på nåt.
Har laddat hem varenda deppig låt som finns.
Brukar göra det när jag mår så här.
När jag bodde själv brukade jag dra på högsta volym på stereon och ligga på soffan och glo.
Men förhoppningsvis så känns allt bättre imorrn.
Har ju trots allt något att se fram emot.
Förresten bara 79 dagar kvar nu, bara.
Framåt eftermiddagen satt jag iaf igång att baka,
för att sysselsätta mej med något.
Det fick bli en espressokaka med massa choklad, pinjenötter och mandel.
Hade aldrig gjort den förut,
men det blev som en kladdkaka, men starkare då.
Riktigt god var den iaf.

Usch, imorrn ska jag till tandläkaren.
hatar't.
Förhoppningsvis har jag inga hål.
Som tur är så har jag aldrig haft ett enda hål innan,
så jag borde ju inte ha några.
Men med mitt oflyt så har jag säkert det imorrn bara för att jag måste betala nu.

Var bara tvungen att ladda några bilder från "förr" 2005.

fr. vä: Joss, Jag, Sofi och Jonna.


2008, fr. vä: Joss, Jag, Sofi, Jonna och Jag.

Fr. vä: Sofi och Jag, Öland midsommar 2007. (galet)


Iyi Geceler!


Kommentarer
Postat av: Sofiya

Sv: Okej va kul :) men då får du börja kommentera mer så man ser dig lite mer ;)



Okej härligt, är de första gången du stannar så länge?

Jo precis ja åker rätt ofta ja me, åker ner i april 2 veckor, sen sverige i maj & början av juni, mitt Gudbarn fyller 1 år & kusinen tar studenten, sen åker ja ner igen & stannar nog ett tag.. vi kanske ses..? :)

2009-02-23 @ 00:18:30
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Postat av: Sofiya

Sv: okej.. men hade du tänkt jobba ngt där nere??

Ja precis, MÅSTE vara hemma då! :)

Ska du bo med någon cecilia, with baronessa hotel?

Ja de är alltid kul att träffa lite nytt folk...

2009-02-23 @ 11:10:56
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Postat av: Sofiya

Sv: Alltså vad vill du jobba med?? det beror mkt på de.. du kan fixa från sverige men klart att du kan fixa där nere oxo...



Okej aa få vet jag. Cecilia frågade om ja ville bo med er :P känner ni varan sen innan eller?



Okej, tack för tipsen :P men märkte att ja inte hade tillräckligt me smör så ja får vänta med bakningen tills fredag när ja e ledig igen :P

2009-02-23 @ 14:17:41
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Postat av: Sofiya

Sv: okej.. jo de är rätt jobbigt ibland att jobba i värmen, ja pallade inte alltid de :P



Jaha va kul :) hur mkt betalar ni i hyra per person?

Aa ja håller på att kolla lite lägenheter nu + att några kompisar kollar där nere oxo.. så i april ska jag kolla på några :)

2009-02-23 @ 16:04:27
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Postat av: Sofiya

Man klarar de, bara att de e lite jobbigt ibland :P

Ja jobbade först på stranden, sen en bra/resturang sen i en frisör salong..



Okej.. kul :)

ja jag hittar säkert någon bra lägenhet... :)

2009-02-25 @ 21:38:09
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0