Webcam?

Då var ännu en arbetsdag över.
har varit en ganska så lugn dag, inget större kaos.
Skööönt, för det hade jag inte orkat med.
Var sådär lagom pigg när alarmet började sjunga imorrse,
Haaaaayaaat beni neden yoruyosun...
 Vaknar gör man iaf.
 Ja, som sagt kom hem för typ en timma sen.
har inte gjort ett dugg.
Snackat lite med Jonna i telefon,
eftersom vi aaaaldrig kommer att träffas igen (haha).
Snackat med Joss på msn.
Snackat med B på msn.

He misses me sosososososo much förstår ni.
And I have to buy a cam.
Jaja, nån dag kanske.

Känns inte som att en webcam är prioritet nummer 1 förtillfället.
Speciellt då jag har 96 svenska kronor kvar på mitt konto.
Hade en massa räkningar + att jag betalde in 2 månadshyror till Alanyalägenheten.
Så nu är mina moneyisar på väg mot Türkiye.
Göööött.
Ett steg närmare på vägen.

Men ska jag köpa en webcam, det är dagens fråga.
Vilka stooora problem jag har.
Vore ju kul att se mamma när man snackar över msn när jag drar till Alanya.

Mr B erbjöd sej tom att köpa en till mej och skicka hit den.
Sure, tycker han det är kul så varsågod.


Aja nu blir det tvn ett tag!


Iyi Geceler!

(a just det Joss, sleep well in  L's vikar, hahaha)


Kommentarer
Postat av: Miss F2

Jo en webcam är skitkul! Det är nästan som man är tillsammans när man pratar. Hehehe, B vill skicka en webcam till dig... E har precis skickat en mikrofon till mig, den kommer nog fram nån gång i veckan. Jag har redan två mikrofoner men jag vill inte använda det för när vi skriver på msn ger det mig lite extra betänketid på att både förså vad han säger och det ger mig tid att tänka ut vad jag ska svara... Men men, nu kommer det en mikrofon så nu måste jag nog prata med honom...

2009-03-01 @ 17:52:26
URL: http://yousaidwhatwhat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0