Ytterligare en vecka har gått.

Japps, och den har gått jättefort.
Men det gör ingeting, vill att det ska bli maj nuuu.
Men maj kommer:)
Så igår drack jag lite med tjejerna, vi hade jättetrevligt.
Blev ingen utgång, utan vi satt hemma hos mej o snackade skit till framåt 2.
Var kul att ha det gamla gänget samlat igen.
Kan inte förstå att alla faktiskt har hållt kontakten med varandra.
Vi är faktsiskt väldigt olika som personer.
Men det kanske är därför man inte tröttnar på varandra?
Jättetrevligt hade jag iaf!
Har faktiskt inte varit bakfull idag, bara ganska så seg.
Ni vet när man känner att inte huvudet vill hänga med, känns som att huvudet har hamnat på en annan planet.
Konstigt..
Var ivilketfall som helst inte kul alls att gå och jobba vid 5.
Sen har kvällen spenderats framför tvn och datorn.
Jag har blivit helt besatt av att läsa andras bloggar,
skitkul att se vad alla andra har för sej.
Fattar inte hur alla andra kan ha så spännande och händelserika liv?
I mitt liv händer nada för tillfället.
Har väldigt inrutade rutiner:
Vaknar vid 9-tiden,
dricker kaffe,
1.5 timmes promenix,
frukost,
promenix,
jobb?,
äta lite,
datorn,
sova,

3 timmars telefonprat varje dag.
(med reservation för vissa avvikelser)
Låter väl väldans spännade?
Nepp inte ett dugg.
Men det är som det är, snart så börjar det hända lite.
Om en sissodär 3 månader.
Inväntar paket från H&M den fär veckan, innehållandes:
Korallröda pumps,
svart väst,
korallröd top,
2 st guldarmband,
+ lite andra grejer som jag inte kommer ihåg.
Sen kommer det 2 paket till vecka 8,
som jag heller inte kommer ihåg vad dom innehåller.
Det blir en överraskning.

Bilder från igår:
Jonna & Ella

Joss, Jag & Jonna.

(Bilden på Jonna & mej är från nyårsafton.)

Iyi Geceler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0