Fortfarande solsken:)

Japp, det är fortfarande plusgrader o sol:)
Joss har fortsatt huvudvärk, inte alls kul, hoppas på förbättring tills imorrn.
Pratade lite med våran chef på Rett bemanning idag, han hade tydligen pratat med våran käre hyresvärd Hasse.
Så varken jag eller Joss får berätta för Hasse att vi har planerat att åka hem om ett par veckor.
Då åker vi tydligen på att betala hyra i 3 månader till.
Så vi ska bara åka härifrån när vi vill, så skulle vår chef hitta på nåt..
Tycker det låter lite skumt måste jag säga, eller vad tycker ni?
Aja, jag bryr mej faktiskt inte, vill bara komma härifrån nu, o jobba på ett "riktigt" jobb!!
Så nu har jag bokat biljetterna hem, känns skönt att ha det gjort.
Så den 26 januari kl. 16.12 åker vi ifrån Lillstrøm.
Tänker aldrig i hela mitt liv åka till Norge igen!
Så det så..
Så nu har jag bara ett återkommande problem,
Ebba.
Vart ska jag göra av henne nu?
Mamma vägrar att ha henne, för hon har sedan länge bestämt sej för att hon inte tycker om henne.
Vet inte varför.
Så jag måste lägga ut en annons på blocket..
Jag kan ju inte ta med henne ner till Turkiet direkt..
Om det är någon som har några tips, hör gärna av er!
 
Man kanske ska gå hemåt o laga till lite mat kanske?
  Det får det bli.

Güle Güle!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hm, det där med hyresvärden lät lite skumt?

Men men det är ju bra för er att ni slipper betala mer hyra ialf ;) Kram

2009-01-13 @ 22:34:29
URL: http://jonnathorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0