Intressant eller inte

Jag vet att jag sa att jag inte skulle skriva något förrns det hänt något intressant..
Det har det inte..
Grannpojkarna kom hem igår iaf, det tog väl en kvart sen så började det,
Kan vi få låna eran potatisskalare?
Har ni nummret till Hasse o Jøran?
Osv osv..
Men men det är skönt att vi inte är ensamma i huset längre iaf:)
Jobbet gick skit idag med, men jag tror att det beror på att jag helt enkelt gett upp..
O jag bryr mej helt enkelt inte längre, vi ska ju ändå åka snart med..
Imorrn är det fredag o det är = ledig i 2 dagar, yippieee!
Sova o glo på en sissodär 20 filmer blir det.
Ingen Ricky Martin inatt, han kanske kommer inatt o torkar kattspyor? vem vet.
Jonna, nu har jag varit inne på HM:s sida o kollat, fanns ju en massa fint:)
Men jag har ju redan fakturor därfrån på cirka 4000, så det är nog färdigshoppat för min del.
Jag får dra in Lkpg innan vi drar ner till Alanya o shoppa loss,
Jag ska köpa en massa klänningar, kjolar, toppar, bikinisar o Skor får jag ju inte glömma..
Men innan dess ska jag ha spenderat tusentals timmar på gymmet:P
Se hur det går med det löftet..

Ne nu har jag suttit o skrivit en massa osammanhängande strunt igen!
Nepp, vi ska dra till Rema o handla mjölk nu, blir varm choklad ikväll:)

Güle Güle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0