Me Love Biblioteket.

Jaa, det är nog dagens höjdpunkt.
Ne jag har inget liv för tillfället.
Så himla underbart att sitta här, glor igenom en massa bloggar, bloggar, skickar mejl till allt o alla.
Jaa dagens höjdpunkt helt enkelt.
Just nu sitter jag o Joss o planerar en stöld.
jaa jag ska inte gå in på det närmare, men det är inte av det allvarligare slaget.

Har suttit o glott på H&M's o Ginas hemsidor, gud vad mycket fint dom har fått in.
Måste ta en shoppingrunda när jag kommer hem.
Vill ha en riktigt fin sommarklänning, eller 2.
Helst en i cerisrosa o en i ljusrött.
O så måste jag ha ett par leopardpumps så himla fint med jeans o ett vanligt svart linne.
Men det får nog vänta ett par månader tyvärr.
Ska först o främst betala in 2 hyror i Alanya, o det blir 3000 kr.
Skönt o ha det gjort, då är ju både maj o juni betalt:)

Ha det bra!
Güle Güle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0