Min älskade lilla Katt.

Ja idag var dom o hämtade min lilla kisse.
Var nog det värsta jag varit med om.
Kanske låter löjligt, men jag har haft henne sen jag var 13.
Fick henne i 13-årsdagspresent.
Jag har nog aldrig tjutit så mycket i hela mitt liv, o man har ju gråtit några gånger i sitt liv.
hemskt.
Hemskast var att hon klamrade sej fast runt min hals, hon fattade ju att något var fel.
Men jag ska hålla kontakten med hennes nya ägare, ska åka hälsa på henne.
Men Ebba kommer alltid vara min katt,
även att vi inte bor på samma adress.

Älskar dej min lilla snutta!

Tack så mycket Jonna för att du kom hit o tröstade mej lite:)
Fick mej på mycket bättre humör!

Imorrn är det jobb igen.
7.00 - 21.15
kuuuul.
Igår blev det dubbelpass ist för eftermiddagen,
Så jag jobbade från 18.00 tills 7.oo imorrse.
Blev lite väl mycket känner jag 13 timmar i sträck.
Men det är ju bra pengar.

Nu ska jag dricka lite mera vin o sen försöka sova.

Iyi Geceler!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Det är väl klart gumman!

Det är vänner till för.



Kram på dej!

2009-02-01 @ 00:52:42
Postat av: Sarah

Åh, måste kännas jättejobbigt. :/ Fast bra på samma gång på ett sätt kanske, för hon kommer säkert få det bra iaf. Skänt att du kan hålla kontakten och hälsa på också. =)



Hoppas allt är bra annars.

2009-02-01 @ 20:04:02
URL: http://cancan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0