Snöoväder o minusgrader, igeeen.

ungefär 18 minus, så himla ovanligt.
Precis när all snö hade smällt bort så kommer det 10 ton ny snö.
Fantastiskt!
Jag har fått ännu mera respons från min annons om Ebba, känns bra att man har ett par alternativ!
Nu har vi börjat på ytterligare ett nytt projekt på jobbet, träningsmagasin för "mogna män", inte speciellt kul.
Haha, lilla Joakim kom fram till mej idag o sa:
"Hanna, jag hoppas att du är mer framgångsrik som undersköterska."
hehe, joo det kan jag lova.
Fast han sa även:
"Kan du inte hitta ett jobb som undersköterska här?"
Jag vet iaf en som kommer sakna mej här iaf;)
Lite kul.
Ne nu ska vi gå hemåt, det är nog bara Joss o jag som sitter på biblan en fredagskväll.
Grannpojkarna vill visst att vi kommer in till dom o dricker öl, så det kanske det blir.

Güle Güle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0