Torsdag

O jag är glad!
Ni vet annosen som jag la ut på blocket igår,
jag har redan fått svar!
En pensionerad dam som bor ensam o är hemma mycket!
kan det bli bättre?
Men det är med tungt hjärta jag ger bort min lilla bebiskatt, men jag måste tänka på hennes bästa.
O det är bättre för henne att bo i ett stabilt hem än att stanna hos mej.
Då jag flackar runt i alla världens hörn.
Hon skulle bara få flytta runt hos en massa olika personer, o det är ju aldrig bra.
Så nu känns det lite bättre att komma hem till Sverige, då jag vet att ett nytt bra hem väntar åt min sötnos.

Det var allt jag hade o säga idag,
Hoppas att jag gör det rätta!

Güle Güle!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Du gör det rätta Hanna!

Jobbigt som tusan men bäst

för henne. Du kan väl hålla

kontakten med nya ägaren en tid

för att kolla läget..

Kram

2009-01-15 @ 16:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0