Yorgon!

Ja det är nåt jag verkligen är! trött alltså, försöker utveckla det turkiska ordförrådet lite.
obsession, I know.

Usch vad dålig jag har varit på att uppdatera här!
Men motivationen har saknats, har liksom haft noll lust med det här.
Har alltså varit i Svea sen i måndags, o inte fan är jag lyckligare för det.
Inte för att Norge = optimal lycka men det här är då fan inte mycket bättre.
Jag sitter här vid datorn 24/7 på mitt feta arsle, som blir lite fetare för varje dag.
Nee usch, Vadstena är ångestframkallande.
jag också.
Har slut på allt vad positiv energi heter,
hmm, kanske ska kolla om jag har kvar han errkis nr, han kanske kan komma med lite positiva vibbar?!
haha.
 
Sitter här o lyssnar på en tragisk turkisk ballad som min "käre" turk skicka åt mej.
Rafet El Roman - Dön Bebegim
Inte speciellt upplyftande.
Han skickade även "min o M:s" låt. (han visste ju självklart inte att det var vår låt)
Serdar Ortac - Heyecan 
Har faktiskt inte hört den sen i Maj förra året.

konstigt.

Idag började jag jobba på Wasagården igen
yey.
Nevars det var kul att träffa min tanter igen.
Inte för att dom minns mej men..
Så som sagt jag är côk yorgon!
7-17
jag är ölmek (död)!
Iaf min rygg, den skulle uppskatta lite massage för tillfället.
Men det får den inte.
 Jobb imorrn igen 15.30-21.15.

På lördag kommer tanten o hämtar min Ebba,
Jag kommer att tjuta ihjäl mej.
Bläääh.
Vill bara ta med mej henne till Turkiet, sen kan hon o jag bosätta oss där.
Skulle bli skitbra.
 
Imorrn ska förhoppningsvis jag o Jonnis ta oss ett par bira.
o deppa lite ihop.
Nee vi brukar få varann på ganska så bra humör.

Nu har jag räknat lite här,
 107 dagar.
då sitter jag på RH med en gazozlu içki (grogg), helst en  Ice Beer.
O är sådär lagom onykter.

Bakom mej står 4 stycken skitstoora resväskor.
fortfarande ouppackade,
delvis för att jag inte vart jag ska göra av all skit.

cehennem! (helvete)
Mamma har så snällt gett mej en hylla i sin garderob + 30 cm att hänga upp saker på.
Tesekkürler!
Mamma du är söt.
men jag kan ju hänga in 1 par byxor o kanske lägga in 3 par trosor?
det blir nog bra det.

Ne nu ska jag ha msn-dejt, haha:p

 İyi geceler!

(ps. måste säga att min turkiska utvecklas.)


Min lilla Bebis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0