49 dagar.

Har jag nu varit i Alanya.
Tiden går så sjukt snabbt, för snabbt.
Men det känns som att jag varit här i hundra år.
Som att förra hösten och vintern inte äns har existerat.

Nåja,
Beachparty nummer 2 gick bra. Man börjar lära sej allt.
Men jag kan inte påstå att det är speciellt kul, jag och Cissi går mest dit för gratismaten.
Den är god:)

Idag vaknade jag "tidigt", klockan halv 1.
Möttes av en jättebusig Tinka (valpen) i köket.
Hon är helt underbart söt.
Fick liv i B halv 2, åkte till Robin Hood och tjattrade med hans arbetskamrater.
Jag tog hand om gårdagens disk.
Fy fan säger jag bara!
Det hade varit stopp i avloppet, så dom hade inte kunnat diska nåt under gårdagskvällen.
Då kan ni ju tänka er berget.
Jag var skitsur och stod och muttrade på svenska:
"Kan inte eran jävla chef införskaffa ett par diskmaskiner här!?"
B:
"Askim, why are you always mad to me?"
Jag:
"Därför att du är puckad."
B ser helt förstörd ut och då kan jag aldrig vara arg.
Han är så söt.
Som idag på motorcykeln :
B:
I wanna kill you.
Jag:
Tack, why?
B:
Because I love you so much.
Haha okej, vilka fina kärleksförklaringar jag får va?
Han bara skrattar och gasar som en galning.
Nästa vecka kommer hans pappa och hans ena syster, så då ska jag träffa dom.
Det ska bli jättekul att få träffa dom, men jag är något nervös kan jag säga,
Efter det ska vi förmodligen åka till hans sommarhus i Anamur ett par dagar.
Det skulle vara jätteskönt, speciellt för B då han är helt sönderstressad av jobbet.

Annars så har vi varit och vinkat av Amanda (F's flickvän) idag.
Hon åkte hem idag efter 3 veckor härnere.
Jag har verkligen träffat helt underbara tjejer härnere!
Jag önskar att det kunde vara så här föralltid, men det går ju inte.
Snart så är det oktober och då är det dags att åka tillbaka till Sverige igen.
Men förhoppningsvis åker B hem med mej och så kan jag åka tillbaka till Turkiet så fort som möjligt.

Ne nu ska jag fixa mej lite.
Sen ska vi kanske åka och titta på fotboll med Cissis boyfriend.
Kul!

Pussar & Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0