Ben Hasta.

Jag är sjuk.
Vaknade upp imorrse och var genomförkyld och det kändes som att det kokade i kroppen.
B kom hit och blev helt förstörd när han såg mej.
Han ringde sin läkare trots att jag protesterade.
Det är inte ofta som han lyssnar på mej.
Iaf så åkte han och hämtade läkaren, detta var samma läkare som gav B dropp hemma hos sej, och samma läkare som iag har delat en Fishbowl (drink som serveras i ett akvarium) med.
Stabilt.
Han kom iaf hit kände på halsen, tittade i halsen och kom till slutsatsen att jag behövde en spruta på arslet.
Tackar.
Så han och B åkte till apoteket och hämtade mediciner.
När dom kom tillbaka så frågade doktorn efter parfym(?).
Hmm, vad fan skulle han med det till tro?
Jo, han hade glömt att köpa desinfetionsmedel, så parfym fick duga.
Paris Hilton dessutom.
Så Paris idag har du agerat bakteriedödande på min röv.
Tack till dej.
Sen skulle han ge mej sprutan, och det är inte sånna där tunna fina nålar dom har här,
utan det liknar mera stoppnålar.
Aj som fan säger jag bara.
Och imorrn ska jag få en till.
Men sen ska det vara över.
Nu har jag även fått 3 olika mediciner, så jag känner mej skapligt hög.
Men det är gött.

Ne nu ska jag se om jag kan få i mej något att äta.

Puss till er alla!


Kommentarer
Postat av: mia

jisses hanna,den spruta gjorde susen,så nu är det paris o du .... ha ha

2009-07-27 @ 20:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0