Breaking the law och B surar.

Ja visst är det bra?
Jag och B vaknade vid halv 2, B var jättesur.
Vet inte riktigt varför, det kan bero på något som hände igår.
Vad vet jag?
Inte ett jävla skit.
Men det går nog över snart.

Jag och Cissi har iaf jobbat 2 kvällar i rad nu.
Det går faktiskt jättebra:)
Så ikväll är det dags för Beachparty nr 2.
Jag tror att vi har ungefär 19 kunder.
Blir lite pengar i kassan iaf;)

Gaaah jag blir bara så trött ibland.
Drama, drama, drama och så lite mera drama.

Anonym om Kanin och hundägare:
Varför vi skaffar djur?
Vi har fått dom, det är inte så att vi har letat djur.
När vi åker hem så finns det andra som tar hand om dom.

Ne nu ska jag och Cissi lägga oss i AC'n en timma sen är det bara att fixa sej,
IGEN.

Güle güle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0